Tillbaka till skolan ;-)


Nu ikväll börjar Lorenzos kurs=))
Skojsigt värre!
Rallylydnad fortsättning ska vi gå.
Som tidigare kännt så är ju Lorenzo en mycket speciell individ med MYCKET egen vilja och bortskämd med att lyckas för många gånger... TYVÄRR!!!
Men jag är inte mer än människa att erkänna detta heller haha.
Däremot så kan han (då han är på rätt humör) vara en klippa och kanon duktig!
Haha behöver jag säga att jag är lite (läs mycket) nervös inför ikväll *skratt*.
Komma med min hund som har 50% chans åt båda håll... eller kanske tillåmed är 60-40 ;-)
Phu, jag får nog räkna med att kämpa massa med min svarta klump hihi=)

to be continued

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli spännande att höra hur det gått =D, bra skulle jag tro

2011-04-07 @ 19:28:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0