Diggeloo







Alla bilder är tagna med mobilen, därav den sämre kvalitén=)
Men OJ vilken kväll!!!
Jag har haft såå kul och sjungit som aldrig förr haha... vilka artister!!!
Jag älskar Tomar DiLeva mer nu än innan... jag har alltid gillat honom men nu finner jag knappt ord! Vilken människa!!!
Vi satt kanon bra oxå, rad 7 mitt framför schenen (stavning?) samt längs med podiet som de gick ut på emellanåt=)
ja ni ser ju på bilderna...
Ohh jag vill tillbaka!!!
Linda Pritchard (stavning igen haha?), jisses vilken tjej... en riktig entertener!!!
Ja, de var kanon bra allihopa så klart=))
Bara Lovord!!!!!!!!!
Wiieehooo.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Men vad roligt, bra väder var det ju med



ja Thomas är great =D

kramar

2011-08-14 @ 12:38:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0