besök


I helgen har vi haft besök från Aversta minsann!
Trevligt besök och trevliga människor=))
hundarna är kalasbra vänner och det fungerar såå bra mellan dem!
Nixon och Bellman busar mest hela tiden haha.
Lorenzo tar d vackert ist han. Små sötnosar! de finaste=))
     
Bjöd på mat och vi såg på film: Psalm21... Se den...INTE!!! Det var nog den sämsta film jag någonsin sett... haha. Tror vi alla var eniga på den fronten!
Däremot spelade vi på trav å drog in 6 rätt! skojsigt! Så en liten lördags bonus minsann!

Nu har vårt främmande tuffat iväg hemåt och Per ligger på soffan å snarkar haha!
Jag känner mej piggelin jag... ska snart iväg till gymmet!
Känner att jag varit onyttig och ätit slarvigt i helgen, usch!
Ne, åter till balans och välmående!

stor kram till er!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Heeeeej massa fina bilder, har ju redan sett dem i kameran, men lika fina uppe, sååå trevligt har vi haft, saknar dig redan =D



Är lite trött er jag, haha frysochtröttlisa är jag minsann =D



Ska gå igenom mina kort nu och göra blogginllägg



kramar

2011-02-13 @ 17:44:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0