Bitande kyla


Idag är det verkligen kallt ute igen!
Meeeen! Solen är framme och himlen är klarblå!
Jag ska strax pälsa på mej varma kläder och bege mej ut på promenix med mina hundar=)
Fick nyss ett samtal som gav mej några saker att fundera på.... hm.. usch vad svårt det ska vara med saker och ting, bättre ibland om man inte fick valmöjligheter haha!
raka direktiv, så här och så här är det! Gilla läget! haha!
Men men, ska ringa upp en och bolla mina tankar med strax, innan promenaden!

Allahjärtans dag idag då...
Förlovningsdag.
Skulle vilja skriva massa här nu... men vill ej ha de öppet för allmänskådning.
Tror heller inte att man kan låsa ett inlägg bara... eller kan man?
Jaja..
Ska väl fixa någon middag till arbetande sambo tills han kommer hem=)
lite tända ljus osv osv.
feel the löööv haha!

Skippar afrodansen idag - ser hellre några extra timmar hemma med fin innan jobbet!
Vi tränade igår iaf=)
Första gången jag var själv på gymmet, de gick bra och ja var måttligt stolt över mej själv efter d haha!
Per kom upp mot slutet från sitt gym (ligger i samma byggnad men i källarn mot där jag är).
Kommer in å ser mej själv framför de fria vikterna, han utbrister: -Heeeej älskling!! Med en sån där pipgullröst (som nog alla har då de är själva). Haha de han däremot inte såg var att bakom honom bakom jackorna satt en kvinna å knöt skorna haha!
Så han harklade sig å morsade på henne lite lätt generad haha!
Ojojoj vad jag fnissade!
Såg måttlit roligt ut och kvinnan hade smilat upp sig mot honom och skrattat till att han missat att hon satt där ;-)
Hihi... blir så full i skratt då ja tänker på´t!

Nehe... nu måste jag nog ta mej i kragen å komma igång med allt som ska göras.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

vackra kort från en vacker dag =D. Haha ser det framför mig, tssiii och vet vilken pipröst du menar =D. Skönt och träna, jag ska ge mig iväg ikväll jag på inensivpasset, skönt serru =D



tror jag vet föresen vad det är du grunnar på, pratade vi inte om det?

kramar

2011-02-14 @ 13:03:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hmm ja då tåls det att tänka på, du ska ju vara nöjd med. ja det har ni ju, Grattis =D

kramr

2011-02-14 @ 13:45:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Bitande kyla här med blåser som sjutton vill inte alls vara ute, hade vi bara fått se lite av solen så hade det varit bättre. Fina foto :)

Kram

2011-02-14 @ 13:45:51
URL: http://vevve.com
Postat av: Johanna

Hihi, va rolig han är din karl! :)

Lite pinsamt!

Fan du är sâ jävla duktigt!

Jag har tappat stinnet helt..Och vilken skillnad pâ humör det är när man inte tränar. Stâr inte riktigt ut med mig själv känns det som!

Jaja, bara att ta tjuren vid hornen!

Kul att ni fick en mysig alla <3ans dag! Mysigare än vâran iallafall, haha!

Kram till dig

2011-02-15 @ 21:11:47
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0