detaljer


Små glimtar i hur vi bor ;-)
På sina ställen, ljust å enkelt och på andra ställen mörkt trä med dunkelt ljus=)
Gillar å blanda minsann!!

idag har jag städat, haft energi över så ja tog sovrummet å storstädade där inne=)
Kastat massa skit som man samlar på sig, bäst å passa på då gubben jobbar, han vill aldrig slänga nått haha!

Nyss kommit in från en frisk lång promenad med hundarna.
mötte div olika människor varav en med en hund... isgata och jag höll på att drutta på ändan.
stannar då å sätter upp mina hundar så personen skall kunna passera...
vad gör människan då!? Jo stannar den me!
ÖHH!!!
Bad denna vänligt med ett leende på läpparna att den gärna får passera...
Får till svar att: ja de kanske inte är så lätt, min hund är bara 1,5 år och lägger sig gärna vid hundmöten...
BAAHHH!!!
Vadå bara 1,5 år?? kan inte hundar gå vid den åldern?
Såg människan inte att jag stod illa till å gjorde allt får å inte trilla omkull, PLUS att mina hundar blev jätte nyfikna på den andre som inte alls va långt ifrån dem för ägaren inte behagade korta upp SITT koppel.
usch, sånt där gör mej rosenrasande.
då en annan nästan håller i halsbanden för å visa att de EJ ska hälsa eller nått...
Nåväl!

Nu ska ja studsta iväg till gymmet å bli av me lite aggrissioner haha=)
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Vevve

Jo tack allt gick bra :( trots allt.

Hehehe min är "bara" 5år och har kommit in i den dumma iden igen med att lägga sig så fort nån 4 bent kommer förbi, jag blir galen på honom. Jag måste ta ett stadigt grepp i halsbandet och resa honom upp och försöka gå fort så han inte lägger sig igen. Annars hade jag kunnat släpa honom över asfalten för han reser fanken inte på sig. Men jag tror som du att en en 1,5 åring kan gå ;)

Kram

2011-02-06 @ 19:03:37
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

vad du har fått mycket gjort också idag hör jag. Vi med, har rensat gaderober osv. har även hunnit med två långpromenader vilket var härlich =D



Fina grejer du visar =D

kramar

2011-02-06 @ 19:22:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

var med om en liknande sits häromdagen med en dam som inte ville gå med sin hund, jag stannade för det var halt där jag var. Men hon kunde ej gå för hunden var rädd för nya hundar och möten sa hon. Javisst men då ska du bara gå rakt på sa jag för annars visar du att det är farligt



Suck haha

2011-02-06 @ 19:24:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: gonzales

ja, folk är ju så tafatta ibland, man blir så irriterad hehe.



ja det är skönt det, ska träna imorrn =D

kramar

2011-02-06 @ 19:50:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Öhh va???????????????? Gonzales,???? nu har nog BQ drygat sig lite minsann tror jag och skrivit dit ngt, haha.



an behöver ju inte fylla i om man trycker i den där rutan, för jag har då inte döpt mig till det haah

2011-02-06 @ 19:52:46
Postat av: Mirre

Öhh va???????????????? Gonzales,???? nu har nog BQ drygat sig lite minsann tror jag och skrivit dit ngt, haha.



an behöver ju inte fylla i om man trycker i den där rutan, för jag har då inte döpt mig till det haah

2011-02-06 @ 19:53:20
Postat av: Vevve

Nä inte speciellt fint inne, gammalt. Men kan bli kanonmysigt. Det är ju bla därför vi inte vill ge vad de begär.

Kram

2011-02-07 @ 12:01:46
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Javisst verkar det vara toppenhärligt ställe =D, det verkar vara så dyrt där dock, men hyr man ihop kan man ju få det till ett bättre pris =D, vore ju kanonkul =D. Tror det är toppenfiiint där



kramar

2011-02-07 @ 20:02:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Vi har inge telefonssvarare, haha. Men virrpanna ändå tycker jag nog,haha



Kul att ses i helgen =D=D=D=D

kramar

2011-02-08 @ 21:24:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0