Känsla för vår


Vi tog oss en promenad ut på sjön häromdan!
Underbart skönt ute och marken var snöfri på sina ställen!
var tvungen å ta en bild för å visa er haha... våren är på väääg!!!
Känns som man varit omgiven av snö en livstid snart haha....
men å andra sidan så har vi ju haft en jätte fin vinter, med snö hela tiden och massa minusgrader.

Idag är det strålande sol ute och jag har precis varit hemma hos Elin som fick barn häromdagen.
hade köpt lite "pluttkläder" som hon fick och jag hoppas hon blev nöjd haha!
de finns ju så mycke söta kläder till barn!
Men även sånt som ja häpnades över... stumma sömmar och miniatyr ungdomskläder!? Hmm...
Nåväl, tösen var jätte fin och välskapt och hon hamnade verkligen i en kärleksfull familj!

jag har inte tränat igår eller idag... tog lite vila, kroppen behöver ju de med minsann=) Så imorn tänkte jag riva av ett motions pass i gymmet igen=) Är så glad och har gått ner en storlek på kläderna. Wiieehoo!
Nehe.
Nu måste jag ut och få lite solenergi!

Kraam på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

FAN va duktig du är!

GO Linda!!

Jag blir peppad när jag läser din blogg!

Du verkar lycklig :)

Stor KRAM

2011-02-09 @ 13:57:40
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Vevve

Längesen man fick mysa med en liten bebis, man har kommit upp i den åldern då alla ens vänner har klarat av den biten ;).

Gått ner i storlek ! så duktig du är du ska vara stolt över dig själv.

Sol och härligt väder hör också idag, men stormade ju i förgår.

Kram

2011-02-09 @ 14:29:51
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Duuktig du är, sååå impad =D. Så fina kort också, det var verkligen vårkänslor över dem =D



kramar

2011-02-09 @ 14:33:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0