Kvälls yr

Ikväll är jag en riktig tröttmässa!
Läängtar till min säng och få mysa in mej i min kudde hihi.
Imorn tänkte jag ge mej iväg till gymmet efter frukost, skön start på dagen.
Allt slit har gett resultat minsann... vågen visar 9 kg mindre än för 6 1/2 vecka sen... Jiiihaaa!
Underbart!!

Idag har vi gått promenad på promenad hehe, solen har varit framme och det har varit en fin dag minsann.
Hundarna har nog njutit lika mycket som vi med både bus promenader och tränings promenader. Dom gillar nu då matte fnattar till det och skuttar iväg på bus haha. Ser allt som motion nu för tiden=)
Nehe, nu börjar någon film som per fastnade för, så får väl kika va de e för nått... innan jag somnar haha=) Vilket inte kommer dröja värst länge ;-)

Så god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Eleonor

Men vad härligt. Människokroppen älskar verkligen att röra på sig. Härligt att du fått fart på din motivation. Jag ska nog hinna klämma in en kort promenad idag.

2011-02-19 @ 08:11:27
URL: http://antagligenanna.blogspot.com
Postat av: Mirre en fotograferande hundtoka

Så härligt =D, den där tavlan är så fin, för vist är det den ovanför soffan??



Nu ska vi ut på e långis, den tar 2 h lite drygt, såå härlicho =D

kramar

2011-02-19 @ 09:44:39
URL: http://myflowergirlblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0