Efter en hektisk dag


Ja, efter en hektisk dag så är det skönt att komma hem till sin lilla familj!!

Idag gick jag upp i ottan för å hinna med en promenad innan frukosten för å sen ge mej iväg till jobbet då jag hoppar in lite extra pga vikarierna är för få.
Lite kul samtidigt å komma in å jobba lite dag då ja annars bara kör nätter.
Slutade kl 13 och då var d bara å ila hem å ut me hundar på promis igen=)
Upp å lämnade dem hos svärföräldrarna och sen iväg på möte.
De var 2 kvinnor från nyköpings sjukhus där mamma låg när hon var så sjuk, de ville intrevjua oss och allt som hände för att utvärdera och utvecklas som sjukhus, ett mkt givande möte faktist!

Väl hemma igen så ska hemmet blir ett hem igen haha, få undan disk som ja ej hann imorse och blommor få vatten. Handla å laga mat...
NU äntligen har min rövva hamnat i soffan för lite slö och egentid.
Men vid 21 ikväll ska ja tillbaka till jobbet.
Så idag känns d att man lever haha!
Skulle eg åkt å tränat idag men orkar inte nu... så d får bli imorn minsann!! sköönt!

Ne nu ska ja ta på mej en extra tröja, tok frusen!!!
hej hopp hutter!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oj vad du ligger i, men härligt ju =D. Man kan inte orka träna ef en sådan dag, man behöver ju inte då tycker jag ej.



Hoppas att det går bra på jobbet och att mötet gick bra

kramar

2011-01-26 @ 19:49:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0