tralala

idag har vi bara slöat minsann=)
Eller slöat och slöat, vi har inte haft massa måsten iaf.

På förmiddagen var vi ut till skogen med hundarna, hade med lite div ting som de skulle få hämta in i varsinna sök.
det var tok djuk snö så dom fick jobba på ordentligt haha.
Så motion och arbete i ett ;-)

Men inte faen blev de trötta för d.... humhum!

En annan sak, jag har anmält hundarna till hundkurs nu som börjar i vår!
Lorenzo ska gå rally lydnad fortsättning och Nixon ska gå agility grund 1.=))
Såå roligt!
Så jag kommer bli upptagen Tisdagar då jag har min egna kurs, onsdagar (ev) där agilityn kommer ligga och sen torsdagar så är det rally lydnad... hehe=)
Hej å hå!
Men kul ska d bli!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hallå! Nä hon kommer från Talita's i Tidaholm, Doris mamma är en Bobdogs hund som är inköpt till Talita's kennel, Doris pappa är från Osofinas. Har inte träffat eller haft så sor kontakt med uppfödaren har försökt med lite kontakt men hon har inte så stor koll på vad det är vi igentligen gör. Kör du något mer än rallylydnad och lydnad? / Fia

2011-01-15 @ 20:44:21
URL: http://dorissida.blogspot.com/
Postat av: Fia

Just nu så jobbar vi hårt inför lydnadsklass 3. Är uppflyttad ur apellen och Ska starta lägreklass brukspår till hösten, där har vi spåret och alla lydandmoment klara vi har bara dragit ut lite på starten. Vi har tidigare jobbat väldigt mycket med viltspåret, där har jag varit i valet om vi ska försöka att kvala till sm lr om jag helt ska satsa på bruks spåret. Har ju Spår championatet så jag tror att det lutar mot att vi går helt över till personspår och lägger allt krut där. Kan lätt bli lite för mycket. Sedan har jag ställt henne 3 gånger och fått 1a pris med c.k och 3e btkl som bäst och en enkel 1a på stora stockholm föra året men då var det ju sjukt mycket labradorer men. Jakten har vi aldrig tränat mer än på skoj någon gång, jag har på tok för mycket redan som det är. Två hundar skulle inte vara fel. Letade lite på din blogg men förstog inte riktigt vilken klub du tävlar för?

2011-01-16 @ 10:32:01
URL: http://dorissida.blogspot.com/
Postat av: Mirre

Ohh vilka roliga kurser de ska börja på, så roligt



Också slö idag

kramkram

2011-01-16 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0