Apport


Min älskade Lorenzo haha!
Han gör då allt jag ber honom om... sitta vänligt med en skör kantarell i munnen är tydligen inget som går emot honom hihi=)
Han sitter blixtstilla. Snuttpluttunge haha=)
Han skulle nog göra allt man bad honom om... OCH med glädje!

Iallafall, som ni ser så har vi vart ut till skogs å plockat svamp minsann!
Vi har varit ut fler gånger å de finns så mycke svamp... riktigt roligt måste jag säga! Jag verkligen älskar å gå i skogen å plocka svamp, dofterna, spänningen och framförallt ron!!
Hundarna springer runt som yra höns och undrar vem dom ska gå med, matte eller husse som tillråga på allt går ca 100 meter ifrån varandra haha! Så nog får de 4benta motion då vi är ut haha ;-)
Svampen vi hittar ger vi sen bort!
Ingen av oss äter svamp så den rensas å sen ger vi bort den till familjen ist för blomma då man blir bjuden på mat eller nått=)
Smart va?
Alltid lika uppskattat varje gång!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad söt & duktig han är lilla snuffe =D. Ja, det är ju en jättefin gest att ge kantareller, sedan är det ju mer arbete i den gesten än att köpa en blomma =D



kramar

2011-07-30 @ 11:25:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det är lite för länge för min smak med, men jag kände även så att jag måste ju vara där nere ett tag med, för man åker ej tåg ner så lång för att åka hem igen någon dag efter, men kommer sakna massssssoooor =D



kramar, ha en toppendag

2011-07-31 @ 11:08:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0