Grrrattiss

Då var det dags igen!
Näste 4-benting fyller år=))
Min älskade Lorenzo blir 6 år idag... SEX ÅR!!!
Grå om mulen minsann.... men leker och busar som en junior.
Kan få oskyldig blick som en valps... haha.
Min fina goa Lorenzo.

De flesta som träffat honom vet att han är en mkt stabil hund med underbart psyke.
Räds inte för något knappt och fungerar bra ihop med vilken hund som helst.
Tillgiven och en enorm vän!
han har lärt mej älska hundar på ett sätt jag aldrig trott varit möjligt.
En underbar första hund!
Att han har fel och brister...? neee de är ett annat inlägg hihi ;-)
Puss till 6 åringen idag!!

Btw så verkar solen vilja vara framme idag... underbart minsann, för jag är ledig!! wiieehoo!
så vad passar väl bättre än att jobba på "brännan" en stund idag då haha!?
Men först plocka ihop lite "skit" som ska till tippen idag.
Bror och Ida skulle dit en vända och är så goa så de kommer förbi här å hämnar upp mitt skräp oxå hihi=)
Lyxit va?

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS till supersnygga gia Lorenzo =D

2011-07-13 @ 14:06:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Fyller inte en viss Fröken Linda år på Lördag va?????



kramar

2011-07-15 @ 13:25:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0