En hane och en tik


Pfft!
Idag då jag å mamms var ner på byn så tog vi oss en promenad med hundarna innan vi skulle in på affärn.
På vägen gick vi förbi apoteket där mamma skulle in å jag väntade utanför med hundarna.
En dam kom fram med ett stoort leende på läpparna till mej och hundarna å började prata.
Hon tyckte hundarna var sååå fina å pratade lite allmänt om hund.
Sen säger hon: -är de en hane och en tik?
Haha, ne sa jag, de e 2 hanar.
Jasså sa hon då, ja de såg jag på den bruna men blev osäker om den svarta var hane eller tik.
Haha vilken toka va??
Jag själv tycker Lorenzo är en mkt maskulin hane och nixon den lilla valpen haha. Men alla verkar tycka Nixon är den grovisen.
Men att få Lorenzo till tik..? hihi. Nåväl.
Lorenzo blev förolämpad till max sa han!!! *skratt*

Kommentarer
Postat av: Marie

Nääee en dam Lorenzo det är du då inte, hur kan man tycka det, haha. Men ett lakritstroll det är du sannerligen ;)



Kramar

2011-06-21 @ 22:07:53
URL: http://myflowergirl.blogg,se
Postat av: Vevve

Hehe inte kul att bli förväxlad så ;) klart man ser att du är en stilig kille.



Kram

2011-06-22 @ 09:17:21
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0