Inte klokt

Sol och värme i all ära!!!
MEN!!!
Luften är såå syrefattig nu så man går ju ihjäl...
Minsta ansträngning känns som ett maraton... jag lider... hundarna lider!!
Phew!!!

Å nej, jag tänker inte vara "typsik svensk" å låta glad å käck i min blogg över värmen som är nu, up yours!

Ne, välkommen regn och åska!
Smäll på å dundra som aldrig förr!!!!
För nu behöver luften rensas ur rejält.

SEN är jag redo för sol igen haha! Som sagt, värme i all ära *underbart*, men utan syre i luften... bahhh!!!!
It´s a fog!

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dig till fullo, nu orkar man ju inte vara ute, skönare inne typ. Det behöver åskas ur lite, detta är näsan farligt att vistas ute i känns det som i långa stunder



Ringde nyss men du jobbade ;)

kramar



2011-06-08 @ 10:56:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Ja fy vad varmt det var förra helgen, jobbade hela och kan säga att på söndag kväll bar inte benen. Kunde helt enkelt inte cykla fick le den sista timmen.

Kram

2011-06-13 @ 13:47:40
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0