Kluven

Jag är kluven, kluven om jag gillar denna dag eller inte.
Underbart väder och svalkande vind trots stekande sol... men jäklar i havet så ont i magen jag har!!!!
Toan har varit min närmsta vän idag så att säga ;-)
Sååå typiskt då vi strax ska ner till mamma och pappa på grillat. Hoppas kunna få i mej lite mat ändå.
funderar faktist på att ta med kameran å ta lite "vardags" bilder minsann.... länge sen ja gjorde det.
Hum hum... vore lite kul juh!

Vi hade tänkt åka till lager 157 idag... men me min jobbiga mage så blev vi hemma... de får bli en annan dag ist!
Såg annons dom hade ute för 3 linnen för 100 kr! Enkla snygga i olika pastell färger.
Minsann ett mycke bra pris!

Uppdatering om Lorenzos alla krämpor:
Klådan har avtagit massor och hans klireflex är helt borta då man klappar honom.
Svansen har läkt bra, exemet är nästan helt torrt nu och skorpan väck.
Tassen då, den är läkt i såret iaf... men han har kvar "knölen" mellan tårna... tror han kommer få leva med den tyvärr... han visar ingen smärta så då bråkar vi inte om den.

Nehe... nu ska ja frächa upp mej för att snart sticka ner till mammsen och pappsen!


Kommentarer
Postat av: Marie - En sprallboll

har du för skit med magen då =(, hoppas att det vänder snart. Skönt att Lorenzo verkar piggare, det är så drygt med klådan och det ju..



Hoppas att ni hade det trevligt med mamms och papps, men det är jag övertygad att ni hade =D

kramar

2011-06-04 @ 22:52:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0