13 grader


SOOOOOL!!!!
Efter promenaden med hundarna så tog jag ut en stol på framsidan och satte mej intill husväggen.
Vindstilla och 13 plus grader... NJÖÖÖÖT!
Jag ÄLSKAR denna årstid... när våren gör sig påmind och solen värmer.
Hundarna fick sin mat utomhus idag igen.
Tycker det är lite underskattat faktist, att inte fler slänger ut måltiden så hundarna (eller vilka djur som helst) får jobba lite för sin mat.
=)

idag efter jobbet så var jag tvungen å sova ikapp.
Slocknade på en gång minsann...
Så ikväll ska jag iväg igen!
Hej å hå.

Nehe, nu ska jag strax lägga mej på golvet för lite mag och rygg övningar=)
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Mirre en daltoka

Ja, det är jätteskönt med denna årstid om man bortser från den blixthalka som är nu. Hjälp vad svårt att ta sig fram, men de ggrman går på asfalt och solen gassar är det ljuvligt.



Håller med tycker också man kan slänga ut maten sådär

kramar

2011-03-06 @ 17:29:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du skojjar :)

Ni är ju ikapp oss med graderna snart, fast det behöver ni!

Tänk att det vänder sâ jäkla fort!

Härligt att läsa din blogg. Sâ jäkla mycket glöd nu och du kämpar verkligen pâ! Vill se bilder pâ dig Linda :)

Tänkte höra med dig, eftersom jag inte lyckas hitta nâgon valpkurs att gâ med F sâ försöker jag att träna lite hemma. Men har du nâgra idéer pâ saker som är viktigt för henne att göra just nu? Och lite roliga övningar kanske? :)

Ha en underbar dag!

Kram

2011-03-07 @ 12:42:37
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0