dom varnar för oväder

Mmm tråkigt va?
Oväder med regn och snö... NEJ tack!
Gillar ju solen som givit oss massa energi och värme dom senaste dagarna!

Nåväl=)
Man får se de positivt, mars är en vår månad och den snö som kommer ner då vet man kommer fösvinna inom kort!
Schaaas bara ;-)

Bara en månad kvar tills kursena drar igång.
Det kommer bli fullt upp varje kväll för mej haha.
först kursen jag håller i, sen ska Lorenzo gå rally-lydnad fortsättning och Nixon agility.
PLUS att jag har afrodansen en gång i veckan och gymet 1-2 dagar däremellan..
Hmm... Känns som jag behöver min almanacka mer än annars då haha=)
Men d e härligt att ha något å pyssla med å inte bara sitta inne å uggla!

Ikväll äre jobb som gäller, likaså imorn natt.
Men sen har vi ledigt båda 2!
Så på lördag tänkte jag nog pysa iväg å kolla efter någon lämplig present åt min kära sambo som fyller år snart.
Har väl mer eller mindre redan bestämt vad jag ska köpa, synd bara att de ska va så in i vaskens dyrt! Hmm..  Men vad är pengar ;-)

Ne ni, nu ska ja fylla upp vattenkannan å vattna mina små blomster här hemma, tycker vissa ser lite nedstämda ut hihi=)

Kommentarer
Postat av: Vevve

Solen vi haft i två dagar försvann också idag, regnet har kommit, bläääää.

Kram

2011-03-09 @ 13:37:38
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Ja här är det snö nu igen, sucka



Spännande vad det e du ska köpa då?

kramar

2011-03-09 @ 15:56:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0