Första dagen


Idag var första dagen på egna ben i nya jobbet...
Det var allmänt förvirrat och jag tror de strula på alla olika ställen jag var på haha!
MEN!!!! Ingen människa är fulllärd från start och alla är vi nybörjare någon gång... ja ni hör ju... jag försöker verkligen se allt positivt och försöka ge allt en chans!
Trivs jag? Det vet jag inte än... måste komma in i de mer för att svara på de, men jag hoppas att jag kommer trivas!

Nästa vecka drar hundkurser igång... jag kommer verkligen inte ha tid över till mycke annat haha...
Men men ;-)
Det är ju bara under några veckor de gäller så jag ska inte klaga.

Hmm... ja är hungrig!!!!! Eller gottsugen kanske är mer rätt ord.
;-)

Kommentarer
Postat av: Vevve

Alla är nya i början och det blir inte alltid rätt, man lär av sina misstag.

Jag har fått leta efter vikarier som gått åt helt fel håll och irrat bort sig, hihihi.

Kram

2011-04-01 @ 09:55:23
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0