Måste fånga dagen!


Eftersom helgen gått åt till soffa och säng för min del och att jag inte klarat av å gjort mycket så måste jag idag verkligen ta tag i saker här hemma!
Tvättmaskinen ska igång och ska få jobba hela dagen.
Sen MÅSTE jag verkligen träna Nixon idag=) De e ju mindre än en vecka kvar nu woohoo!
De känns som jag inte ska nöta de vanliga, utan jag behöver mer fart i inkallningen! Han har fått för sig att då jag kallar in honom så tycker inte han att de e så bråttom haha. Hmm... de råder delade meningar där minsann!
Vill inte ha någon "lufsar fart" på tävlingen juh ;-)
Men misstänker att de ändå kommer bli så=)

Nehe, vill bara uppmana er alla att vara rädda om varandra och de ni har. Ni vet aldrig när ni kan förlora de ni värderar som högst.

Kommentarer
Postat av: Vevve

Vilket jättefint foto :)

Så sant så ....att man ska ta vara på varandra.

Kram

2011-11-07 @ 10:34:32
URL: http://vevve.com
Postat av: Marie

Fulle rulle hör jag det. Hoppas att du är piggare nu?

kramar

2011-11-07 @ 14:32:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0