Lummig i huvudet


Grannens träd. så otroligt färgsprakande och fint! de nästan lyser om de=)
Usch idag känner jag med lummig i huvudet, yrvaken och massa tankar som far runt... sketa drygt!! Kan lixom inte sålla bort vissa saker, vissa saker som jag vill sålla bort haha. Tänk om livet vore enkelt va?? vilken lyx!!

Idag blire ev en tripp till örebro och till butiken Mega. Jag behöver ny jacka, gärna 2... en till nu då hösten är här och en till i vinter... ska se vad jag hittar. Mega är bra på så vis att de har väldigt mycket jackor å välja mellan,,, hoppas bara de har några som faller mej i smaken.
Min förra vinterjacka gillar jag massor men den är för stor för mej nu. Gick ju ner i vikt å summan av de så är jackan som ett litet tält hihi.

Världens underbaraste och goaste hundar!!!! ser nu att bilden på nixon är jätte grynig... suck... skit samma! Orkar inte spara om den i annat format.
Lorenzo är ju sååå tålmodig och snäll, bad honom "hålla" lövet i munnen så jag kunde ta en bild... snäll som han är så accepterar han de å väntar som den bästa vän han är!!! GOSBOLL!!!!
Jaja, Nixon oxå gosboll förståss hihi=)
Ännu en grynig bild, men de e för dessa rackare är så jäkla kvicka haha.
Plus att jag zoomade in å ändå var den liten så bilden är beskuren minsann.
Tycker ändå de e lite sött...
Han sitter å kliar sig lite på bened mellan varven som han jobbade på med vad han nu gjorde haha=)

Nehe... nu ska jag ta mej en duch å hoppas få liv i hövve!
Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Marie - En fotograferande hundtoka

Fina bilder, hoppas att du hittade jackor =D

2011-10-02 @ 12:05:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Fina och söta foto :)

Blev det nån jacka.

Kram

2011-10-03 @ 09:36:34
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0