Vardags yr


Slutade tidigt idag från jobbet.
Skönt!
Kom hem å då hade sambon fixat mat=) fläskfilé å grejs! Yam! Ibland är han för go den där Per!!

Så har vi hjälpts åt med vardags städningen och röjt undan lite här hemma, skönt!
Är dock väldigt trött och orkeslös... vet i tusan om jag har någon brist av nått... konstant trött å sover dåligt.. jaja.

Ikväll äre hundkurs med Nixon=)
de e skoj de.

Nehe, nu hörde jag tvättmaskinen stanna, så jag kilar ner å hänger upp lite ren tvätt nu=)
Ha de fint gott folk!

Kommentarer
Postat av: william

vilken fin header:DDD



Vad tycker dom om mina "Never Give Up" bilder som jag har tagit på min vän Daniela:D?

2011-10-04 @ 15:31:53
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0