Årets KM

Kom på att jag kunde skriva om årets KM som passerat nere på klubben.
Dag ett var de agility, jag jobbade som funktionär å tog tid å höjde/sänkte hinder. Skoj å se alla duktiga ekipage som får de att se sååå enkelt ut!! hihi=)

På söndagen började lydnade, klass ett där Nixon skulle delta.
Jag har haft problem med ställandet på honom, han vill gärna lägga sig... så jag har tränat mycket ställande å nu fått till de.
Platsen fick vi 9a på, fick använda dubbla komandon i nedläggandet, skrutt hund.
10 tandvisning.
Linförighet 9!!!! en nia!!!! skiiit nöjd!! å Nixon var med och positiv under hela momenten.
Läggande Nolla vi!?! haha, vänder mej om å där står Nixon å se mallig ut hihi=) han fick massa beröm av mej trots fel, de var jag som var otydlig tyvärr.... i protokollet står: Ligger ej, dock snyggt ställande haha!
Inkallningen 9.
Ställandet 8 snygg framföring men segt ställande stod de, jag tror han blev lite kluven att att momentet upprepade sig typ... han blir lätt låg då.
Hoppet en 9a.
Helhet en till 9a! super nöjd!! Så 3a på pallen kom vi minsann!!
Tänk om vi intr hade nollat... hmm hihi!

Rallylydnaden med Lorenzo hade jag iiiinga förhoppningar alls på.
Han gör ju ändå som han vill haha. Så med den energin slappnade jag av å Lorenzo gjorde ALLT jag bad om!!!!
Sockerbulle så duktig kille!!! 97 poäng av 100 möjliga!!! Wiieehoo!!!
En 3a på pallen med honom oxå!! hihi!
Nixon kom 7a i rallyn, han tyckte jag var lustig som kvittra å hade mej.
Ne, Nixon blir sämre av sånt har jag märkt haha!

Iallafall är jag super nöjd med mina underbara hundar!!
Bäst i hela världen!!!

Är de föresten någon som vill vara hundvakt den 29e? vi ska till ullared då nämligen=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0