Höst


Hmm... jag är ju eg en "höst-människa" men wtf!?! jag är absolut ingen "regn-människa"!!!
Detta jä*la regnande hela tiden får ju en att få krupp!!!
Bajsväder!!!

Antar att jag snart MÅSTE ge mej ut med hundarna så de får göra ifrån sig allt de behöver hihi... kanske skulle lära dem gå på låda?? (SKOJJADE).
Är de inte ganska sjukt föresten, folk som låter sina hundar gå på just låda?? jag häpnar då jag hör detta!!
Missär i mina ögon.
Hundar behöver motion och stimulans! jag menar, hur stimulerande är de å sitta på en låda å skita som en katt??
Haha.

Kommentarer
Postat av: ♡ Marie

Men va, det har jag missat att de låter dem gå på låda, haha. Det är ju vansinne.



ja, jag skulle med vilja ha färskfoder, men vi har då inte heller plats =(, man får förvara i någon bra förvaring på balkongen kanske på vintern??, näee blir nog äckligt.



Jättefin bild

2011-09-19 @ 10:20:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie - En fotografrande hundtoka

Nähäe, haha, rackarns då

2011-09-19 @ 14:40:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var toppen beskrivet ju. Förstâr vad det betyder nu iaf :)



Det lâter helt sjukt att folk gör det samtidigt är jag inte förvânad, det finns fan folk till allt alltsâ...

Borde finnas fler lagar pâ vem som ska ha hund och inte.

Här släpper de ut hundarna sâ fâr de ta en "runda" själv.. Helt sjukt..

Ha en bra dag.

KRAM

2011-09-20 @ 10:19:54
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0