Snart dags å sova


Jisses amalia så trött ja e!!!
Känns att man inte sov många minuter inatt... hoppas på bättre sömn nu! Gäspar så käkarna nästan går ur led hahahaha!
Haft en tokförkylning som blitt bättre, men ofta då jag blir så här rejät förkyld så får jag ett sår under näsan... snyggve!!
Provat allt möjligt men utan resultat, men igår kväll inna ja gick å la mej så tog jag hundarnas "viatop" å dan efter hade såret börja läka... tjeena!!! GILLART!!! Så nu har jag dutta på lite igen hihi=)
Jag kanske börjar skälla i sömnen eftersom jag använder hundsalva *asg*

Nehe, gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sedärja, skönt att det hjälper minsann =D, hehe, man får leta efter dunderkurer, fniss



kramar

2011-09-18 @ 00:47:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0