Långväga paus



Jag har blivit faster!!!
Faster till en sån vacker liten bebis, som redan satt sina spår i mitt hjärta ♥
Hon heter Alice.
Pytte liten krabat på 2300 ca.... Ja, ni ser ju själva på översta bilden... nappen är den minsta man kan köpa haha... hmm... men ändå för stor ;-)
Gulle!

Annars är jag genomförkyld och haft jobbis hosta inatt... drygbertil!!

Ska FÖRSÖKA ta upp bloggandet IGEN haha, det är ju bara de att tiden räcker ju inte till?! Varöfr inte införskaffa 2 timmar till på en dag?? DÅ hann man ju med liiiite till ;-)
Höhö!

BTW så får vi besök idag en sväng av en labbeflickevalp =)) MYYSS MYYS!!
Ska försöka hinna fram med kameran å så vipps så har jag ju ett blogginlägg till på G haha ;-)

Kommentarer
Postat av: Mirre - Foto, vovve & Vardagar

Ohh så fina bilder på bebisen och grattis faster. Låter roligt att du ska börja blogga mera, det ser jag fram emot. Ohh vill gärna se en labbevalpis =D



Ja, det är ju så, som vanligt får man skylla på att dagarna bara flyger fram, man skulle behöva mera tid, visst jag jobbar inte lika mycket som du, men man har att göra ändå.



Vi får schemalägga så vi ringer varandra mera =D. Vi ska till oskarshamn nu i Valborg, har inte varit hem sedan i jul, måste prioritera det. Men sedan kommer vi gärna ner till er en helg, kan ej säga när just nu, men efter vi varit dit så kikar vi ut ngt, och nu ska vi minsann det också.



Men i slutet av maj skulle nog passa finfint skulle jag tro =D, kolla hur ni jobbar där omkring. Fredrik ska på någon afterwork med jobbet i början av juni så därför blir det bra i maj ngn gång där jag skrev, någon av helgen innan eller två helger innan?!

kramar

2012-04-15 @ 12:19:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0