nöjd!


Åkte ner till hundklubben där jag gick en kort rastningspromenad med båda hundarna som blev totalt överspelta av dofter och "skaka haka" (antar löptik). Snark!
Men väl rastade så tog jag Nixon till bilen där han fick sitta och Lorenzo ut på plan där vi körde dirrigering, frittfölj, inkallande med läggande o ställande, hopp-sitt-hopp, apportering - linjetag... ja jag blandade massa och under alla övningar hade jag en supertaggad men samlad Lorenzo som gjorde allt med glädje och fart!
Jäklar, allt bara satt! = Lycka!

Nixon i bilen hann i sin tur , under tiden som lorenzo tränades, starta billarmet 3 gånger haha... hmm... Taggad? avis? haha!
Knas Hund!

Bytte hund och körde med nixon, bakdelskontroll, linförighet - raksträckor med explosiva belöningar på olika sträckor. Han håller fint nu! Körde även höger svängar med belöning ur sväng för att få fram honom mer vilket han fungerar super på=)
Ja de gick kalas!

Passade även på att ta lite bilder på div olika hundar på kurserna som höll på runt om oss.
Bilder jag tänkte lägga ut på hemsidan framöver=)
Kul med lite vanliga "vimmel bilder" i något eget galleri.

Nähä, nu kommer snart gobben hem från jobbet.
sen sovdags! Tröttmössa Linda här hehe.

Kommentarer
Postat av: Marie - Vardagliga bestyr

Ohh så härligt, det är så underbar känsla då allt bara känns perfekt. Haha skakade haka känner jag igen, så är Bellman nu, så misstänker löptik omkring oss också, fniss



Ohh roligt att fota med, du är så duktig

kramar

2012-04-20 @ 00:09:31
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0