Orättvist...


Igår innan vi gick å la oss så lät Per nöjd å sa: Ahh, nu har jag bara 4 dagars vecka på jobbet!
*Harkel och host* och?? *liksom* Ja, jag har 6 dagars vecka haha! Snacka orättvist va?
Jag som inte ens jobbar heltid har min drygvecka nu och där jobbar man över heltidstimmar SNAAARK!!
Så nu vet ni vad jag kommer syssla med om dagarna haha. Plus att jag ska hinna med mina 4 benta, brorsans 4 benting (hjälper till lite där oxå), Ninas och min kurs på onsdagkvällar... Ja just ja, jag ska iväg å få massage på onsdag oxå?! Hallå tiden?
MEEN, man lever ju bara en gång... så man bör väl försöka göra mesta möjiga av tiden haha=)

Min förkylning är bättre btw! Lite täppt i näsan bara, men de e nog lite vana med att ha tagit nässpray några dagar.
Nehe, nu ska jag kasta på mitt ansikte och ge mej iväg ut med mina stjärnor=)


Kommentarer
Postat av: Mirre - Foto, vovve & Vardagar

Jättefin bild det där, och ujuju så mycket du ska ha för dig, snälla nån. Snäll du är som hjälper till med brorsans hund också =D.



Hoppas att det går bra trots alla sysslor denna veckan, men skönt att få massage

kramar



ja, jag vill gärna till Ullared, har inte varit dit på massor av år, säkert 10 år sedan

2012-04-16 @ 10:50:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0