Finns engagemanget nu?

Gör ytterligare ett nytt försök till att komma igång med detta hahah! De går som i vågor att ta sig tiden och skaffa lusten framför allt med att knåpa ihop några rader.
Allt började ju eg med en hemsida till Lorenzo... hemsidan blev sen en blogg om hundar som sen blev en blogg om mitt liv och tankar.
Men varje gång jag ger mej den på att komma igång på nytt med bloggen så ebbar allt ut och allt hamnar i stiltje.
*harkel*!


Min brorsdotter Alice! Nog världens sötaste bebis ;-)

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: ♡ Mirre - Min vardag i foto

Ohh härligt att se rader, sååå fina rader med, mycket fina kort du tagit på sötisen =D

2012-08-06 @ 15:46:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0