Handling

Ibalnd får man ge grannarna ett gott skratt haha!
Var ute förut och körde "torragility" med Nixon haha!
Eller kallas de så? torragility? Nåväl.
Han är ju inkörd på lydnad så de smäller om de och har kanon svårt för höger handling.
Vad passar väl bättre än att då nöta lite höger med honom?
Startade honom med "kör" och visa in honom till min höger och sprang med honom där i svägng.
Han har haft jätte svårt för de och halkar efter för att sen gena in på min vänster...
Ni som tränat mycket lydnad vet vad jag pratar om.
Iallafall så var han mycket lyhörd mot mej idag och följde mina händer hela tiden!!
Underbart!!
Blir så glad då allt faller sig och sånt man tidigare haft problem med har lixom löst sig på något märkligt vis.

Även Lorenzo fick träna lite såklart. Rallylydnad moment inför KM=) Lägger inte så mycket krut på de momenten förutom de som sker framför mej som förare=) Känner att de gärna vill komma lite snett där.
Men idag gick allt bra och jag känner mej nöjd med mina 4benta håriga killar ;-)

/Inspirerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0