Kärlek!


Dessa 2 individer.... kan inte nog få fram i ord hur mycket kärlek jag har att ge dem!!!
Samma ras, absolut! MEn 2 helt totalt olika individer!!!
Visst är de sjukt? att man kan älska ett djur så otroligt mycket!?
Lorenzo, min 1a hund någonsinn... redan 7 år!! Mattes gosgris!!! Han är redigt grå om hakan minsann, men till sättet sprudlande glad och i gasen!
Nixon, min "valp"... 4 år nu!?!? Whaaaat?? Trötter... haha, ser alltid sömnig ut ;-) Även kallad floppen pga floppande med tungan haha! Träffar ni honom så förstår ni ;-)

/Labradorlover

Kommentarer
Postat av: ♡ Mirre - Min vardag i foto

Underbara, Mirres favvisar minsann. Från en till Labradorlover =D

2012-08-07 @ 00:56:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0