lite shopping piggar upp


Idag har vi varit in till katrineholm på jakt efter ett par jeans till moi!
Hittade faktist 2 par som jag köpte!!
Brukar sällan hitta några jag gillar då jag inte alltid gillar "modet".
Låter väl säkert som en surkärring men fan så fula kläder de finns!?
Haha!
Eller fula och fula, men de passar inte en annan som inte är modell small!
Förr fanns det alternativ, följ mode eller väl traditionella kläder.
Förstår ni va jag menar? Kanske mest bara dillar haha.
Köpte även denna söta klänning åt lilla Alice=)
Hoppas den kommer passa!
De är sånt där mjukt tyg och inte stelt jeanstyg=))
Endast de bästa är ju gott nog ;-)


Kommentarer
Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Härligt att du hittade jeans, och två st med, great. Cool text där man hänger galjen =D



Så fin klänning åt Alice =D

2012-08-18 @ 15:34:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0