minigolf


Konsten med minigolf... för visst är det en konst!
Eller för mej är det inte mycket till konst, man ser ut som man siktar och är koncentrerad å sen sopar man iväg bollen i hopp om att den ska rulla rakt... men 8 av 10 gånger misslyckas jag totalt!!!
Bollen går snett, hoppar över bankanten eller något annat latjo.
Man behåller lugnet i 3 slag... sen går de utför! 4e 5e 6e slagena blir värre och värre! I själva verket så vill man bara sopa till bollen så den skulle flyga all världens väg!
Skit boll!
Haha!
Men nog har de sin charm att spela minigolf ändå! Det är riktigt kul! Men med mitt tålamod så är det egentligen en dålig kombination haha.
Per den rackaren är en fena på att få till bra bollar!
Fattar dock inte hur han gör, men rätt gör han haha ;-)

/Inte vän med bollar!

Kommentarer
Postat av: Marie - Småländsk dalkulla

Haha du fick ju in tre holeineone toka, så du ska vara glad ju =D. Jag förlorade ju, haha



ja per och Fredrik hade den där tekniken, men jag har inte heller tålamodet, skratt



kraaaam, saknar

2012-08-11 @ 16:00:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0