sövande


Sovit illa inatt... så hamnade nu i soffan med datorn i knät. Lorenzo och Nixon ligger här brevid mej och Lorenzo snarkar såå tungt så jag nästan somnar jag oxå! För visst är det lite sövande med en sussande hund!?
Mattes plupp!!
Nixon drömmer tyst... rycker i hela honom och läppen far upp å ner hihi=)
Mina stjärnor.

Igår var en dålig dag!
Var på så ilsket humör och bitter på allt, lätt retad och fruktansvärt kort stubin.
Har lite samma känsla idag oxå... hormoner som spökar! Ibland avskyr jag att vara tjej!

Nä, nu ska jag väl fixa till mej och komma igång med dagen.
På återläsande!

Kommentarer
Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Hoppas att humöret blir bättre under dagen då. Men håller med dig, det är jättegossigt ljud och man blir trött av det,



kraaamar

2012-08-24 @ 13:18:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0