Cold!

Äsch, bilderna blidde för små och skiter i att "göra om - göra rätt".
 
Fryser här hemma... kröp under gofilten där värmen kommer mer och mer... ahh! Lööövly!
 
Snöandet har avtagit nu iaf... skönt! Vräkte ner imorse vilket i hemtjänsten inte alltid är sååå roligt då man ska ut på skogsvägar och mölja runt!
Jajamen, körde fast 2 gånger imorse!!! stackars kollegan fick gräva och jag gasa för glatta livet haha... Phew! Vi kom loss och jag körde vidare till annan destination där jag tog en till stilla stund i snön ;-)... "Boll i lådan boll i lådan boll i lådan" PSYYYK!
Ikväll hoppas jag på en mer normal bilföring...
 
Oopa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men hittar du på tok med andra och inte bara mig, minns du då vi körde fast, skratt.

Så fina bilder =D, gör inget att de vart mindre, går ju centrera dem typ så tänker man ej på det
kramar

2012-12-29 @ 15:36:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Siriosmilla

Det yrket är jag inte avundsjuk på den här årstiden!

2012-12-29 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0