Tekniken går framåt


Jag blir galen på allt som utvecklas och går framåt i tiden haha!
Glömmer hälften och har för mycket i huvudet.
Vi ska ju givetvis sjuk och friskskriva oss på jobbet när det är sjukdom osv... sagt och gjort!
Men då jag sen friskskrivit mej till jobbet så ska ja även gå ut på datorn och där oxå klicka i datum för friskskrivningen (vilket jag ofta glömmer av).
Jag är nog bortskämd med att alltid bli påminnd om de.
Nu har jag glömt (såklart...) så enligt lönerna har jag varit sjuk i snart 2 månader....hmm... fast jag jobbat!
Snark!
Inte konstigt att lönen varit så låg... 
Så nu försöker jag få tag på folk på lönekontoret men om har telefontid typ på mogronen... gahh!!
Mailade dem nyss i hopp om att dom ska kunna ringa upp mej ändå...
Håll tummarna!
UPDATE: de ordnade sig! *andas ut*

Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild, samt phheew vad skönt att det ordnade sig =D

2012-02-16 @ 16:11:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Tur det ordnade sig.

Vi ska börja lägga schema själv nu 5 veckor åt gången, inget jag gillar precis då jag gärna vill veta långt fram hur jag jobbar.

Kram

2012-02-17 @ 14:03:05
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0