Ledig helg - underbart!!



Oh! Jag älskar lediga helger minsann!!
Vi är båda lediga fredag, lördag och söndag, I like alot!!! woohooo=)

Idag ska vi pysa in till katrineholm en sväng då jag gjorde snygging vurpa igår å slog omkull i halkan å hade sönder mina jeans... (buuhuu)... så jag tänkte kika om jag hittar ett par nya minsann.
sen behöver jag tvätta, jag har skjutit på´t i flera dagar nu å berget växer och växer... man skulle eg ha en tvätterska hihi=)

Imorn pyser vi upp till avesta å hälsar på våre vänner där. Nu var det sen i sommras vi sågs sist... ja man nöter ju inte på varann om man säger så haha!
Men det ska iallafall bli trevligt att ses å komma bort hemifrån en sväng=)

Nehe, nu lär jag göra iordning mej så jag kan börja dagen!
Ha de fint!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack fina du och jag ser fram emot att ni kommer, så roligt =D, vi behöver ses. Men Liiiiiinda iiiiiiiinte vurpa, du har då idee´r för dig, skratt



så vacker bild



Kul att du gillar min nya design, hoppas att inte skrivstilen är för svårläst, jag tycker ej det, men lite snirkligt är ju alltid skrivstil =D



kramar

2012-01-20 @ 10:17:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

så vackra bilder ska det stå, var lite för flink

2012-01-20 @ 10:18:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0