Väääldigt länge sen...


Hmm... Det är över en månad sen jag skrev något här... förra året lixom haha!
But who keeps track? ;-)
Jag ska inte börja med att skylla på något... eller heller gnälla över nått, nono! Bara säga: jag ska försöka bättra mej!
Hoppas ni haft en underbar jul och ett mysigt nyår, God Fortsättning till er alla (som läser detta).

Tränat ikväll, kört igång igen! slarvade ju ur sist... gick ju ner mina 20 kg å sen tappade jag motivationen längs vägen.
Nu är den funnen igen ;-)

Nehe, vi får se när vi hörs nästa gång hehe=)
Hoppas på inspiration redan imorn!!

In sweden we call it a kick!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad roligt att du är igång och bloggar igen och fint kollage du gjort mycket fint.



Skönt att komma igång med träning igen, ibland försvinner inspirationen men då man hittar den igen blir man ju så peppad =D



kramar

2012-01-04 @ 10:34:39
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0