Jag existerar, därför tar jag plats

Alla människor är olika, alla människor har olika mål och alla människor tycker olika.
Men det är just det som är charmen, allas olikheter och allas olika erfarenheter.
För när man har olika mål här i livet så får vi olika erfarenheter och tänk vad mycket vi kan lära av varandra bara genom att öppna upp oss själva och inte vara sååå trångsynta och enkelspåriga.
 
Jag har, förr i yngre dagar varit mycket negativ mot förändringar och varit lite rädd för nya utmaningar, en rädsla som hämmade mej.
Genom att ta ett djupt andetag och ta klivet, klivet mot något nytt och okänt har gjort mej stark!
Jag känner att jag vågar mer och mer samtidigt som jag växer inombords.
Jag är stolt!
Stolt över att jag vågat.
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Du ska vara stolt, härligt att du känner du gjort rätt med, förändringar kan vara bra oxå ju ;)

2014-12-29 @ 21:23:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0