Imorn står jobb så schemat igen

Nu har åter igen en helg rasat förbi... kan tycka att 2 dagar är lite lite för en helg, skulle vara 3 dagar eg! ;-)
Jag har faktist inte gjort ett skit i helgen!
Städat och pysslat lite då sambon haft jobbarhelg. Sovmorgonen är väl uppskattad och de känns som halva förmiddagen hamnar på mina morgontimmar ;-)
 
Farmen ikväll... gillart! Dock tycker jag nog att programmen kunde vara en timme så här på söndagarna, känns lite kort med bara 30 minuter i mitt tycke!
 
Nehe, nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen hoppa in och duscha, de e ju trots allt söndag ;-) haha!

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt med helger där man inte gör ett dugg =D

Det kortet tog visst ja va ;)

2014-03-03 @ 23:48:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0