Slutet nära...


Kära vänner!!!
2009 har gått så fort och varit fyllt av div saker.... faktist mycket tråkigt tyvärr.
Jag hoppas och tror att 2010 kommer bli mycket bättre och innehålla mer glada nyheter än tråkiga!
Iår är dock första året som jag måste jobba in det nya året... hade hoppats på semester så jag fick fira in med min familj, men det får bli till nästa år ist=)
Det får gå ändå!

Julen här hemma har varit såå otroligt mysig.
Familjen har varit här hela julafton och på kvällen kom även svärföräldrarna förbi och fikade lite=)
Bortskämd med julklappar blev jag oxå hihi!
Fick massa fint, bla. parfymer (naomi cambell och disel), delar till min fin servis, nytt vardags porslin, tofflor och söta sockor, afrikansk mask, hem tele, mobil, smycke mm.... ja ni hör ju, bortskämd man är!
Sen idag fick jag se i katrineholmskuriren att jag fått dagens ros av mamma, pappa och bror för en mysig julafton... *rörd*=)
Kärlek till er alla!

Hundarna fick gigantiska ben som räckte i 3 dygn haha! (vi tog bort dem efter 3 timmar per gång) samt några leksaker=)
     
     
Snö har vi massor av och minusgrader ute=)
En helt underbar vinter med andra ord! Lite väl kallt vissa dagar då hundarna tillåmed får ont i tassarna av kylan.
Så någon träning har vi dock inte varit ambitiösa med haha!
Lite apportering bara, men kör ej med dummies nu, Nixon tycker dom blir otäcka och vill ej skapa obehag med snöiga och kalla dummies. Så nu då vi kör så har jag leksaker och grejs.
Fungerar kanon!
För Lorenzo blev det svårare då han bara är van vid dummies typ, men bra träning detta med!
     
Då jag tittar på Nixon så ser jag min lilla valp fortfarande haha... men då man ser bilder man tar så inser jag att han inte alls är någon liten valp längre hihi=) Börjar ju se vuxen ut lillkicken=)

Nåväl, nu ska jag tappa upp ett vamt bad och tända upp lite ljus innan jobbet kallar.
Stor kram och ett riktigt gott nytt år till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hoppas att 2010 ger ngt bra i bagaget för oss och för er.



Gott nytt år till er med, kraaaaam



Jättefina bilder på snyggingarna

2010-01-01 @ 16:25:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: M I R R E

Heeeej, ja det var med ett ryck, läskig väckning, sov till nu alla 3 så vi behövde sova =D



ja hoppas att vägläget blir bättre =D, hoppas att allt e bra



K R A M

2010-01-02 @ 10:58:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÄR HÄRLIGA TJEJ!



Stora kramar ifrân Frankrike!

2010-01-02 @ 18:19:38
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: M I R R E

Ja jättegottit med hasselbackspotäter =D, det är som potatisklyftor men ändå inte =D



Ohh mumms, vad najs, =D



jajjamän, vi ses snart jihiooo, saknar dig med, minst lika mycket =D



BQ är sjuk nu han är förkyld och har gräsligt ont i ryggen, får hålla tummarna att han inte bli jättedålig, samt att det inte snöar mera =D



bamsekraaaam

2010-01-02 @ 23:10:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Då hoppas jag på ett bättre 2010 för er.

Det är väl så, den yngste förblir alltid minstingen. Bonzo är snart 3 men för mig är han lilla sorken. Och Pepps gamla slabbelabbe.



Kram

2010-01-03 @ 13:48:02
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0