3-saker-test

Fick ett skojigt test av Sanna som jag tänkte jag skulle fylla i!
Allt handlar viss om 3 saker=)

Tre saker jag inte förstår mig på:  teknik, klappa händer samtidigt som man stampar fötter i annan takt, politik

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Lampa, telefon, trumpinnar

Tre saker jag gör just nu:  Klurar ut svar till detta, kliar mitt öra, klappar på lorenzo 

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
  Gå ner i vikt, Få barn, gifta mig

Tre saker jag kan:  göra luft rapar, sjunga, sätta kateter

Tre saker jag inte kan: spela trummor, prata baklänges, geografi

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dig själv, fågel kvitter, kings of leon

Tre saker jag skulle vilja lära mig:  spela gitarr, dansa samba, lägga snygga make uper

Tre favoriträtter: Kyckling, lax, kalops

Hörreni förreseten, håll en liten tumme för Lorenzo och nixon imorn som ska på utställning.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Annica & Enya

Hoppas det går bra på utställningen, håller alla tummar och tassar vi kan hitta här hemma! :)



Kramar & nospussar

2009-03-01 @ 12:12:57
Postat av: Mirre

Roligt att läsa eran lista ;) GRAttis underbara gumms för dagen idag :) KRAM

2009-03-01 @ 16:42:09
URL: http://www.mirrekex.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0