Envis blomma


Såg att mina gula rosor fortfarande leveroch är så där vackra som bara rosor kan vara=)
Snacka om just stark kämpe!

Jobbade min första natt efter sjukskrivningen inatt....
Hualigen, det var jobbigt!
Helt matt i kroppen och ej fått någon sömn knappt alls=( Dryga j*vla hosta!!

Så idag blir det lugn... tråååkigt slask väder ute, grått grått grått!!!
Jag dööööör av tristess!
Ser dock fram emot helgen då vi ska åka bort över dagen på lördag!! Wiieehoo!

Nä nu ska jag kolla min mail sen starta en tvättmaskin för att sen lägga mej på soffan å soooova en stund (om jag kan för host-jäkeln förståss).

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oj här var det vackra ord hehe. Men blomman var vacker, så fint med snö på, snacka om envis rackare =D



Hoppas att du kurerar dig tills llördag vänne =D

kram

2009-11-05 @ 12:04:06
Postat av: Vevve

Det var en fin tålig ros.

Har du också jävelshostan :(..Har jag haft i 3 veckor nu och inte sovit en hel natt.

Krya på dig och hoppas din hosta släpper snart.

Kram

2009-11-05 @ 13:38:41
URL: http://vevve.com
Postat av: Johanna & Max

Vilken vacker ros. Fy vad jobbigt med hosta :/

2009-11-05 @ 13:54:54
URL: http://jareback.com
Postat av: Kristin

Vilken underbar blomma... älskar gula rosor. Så vackra ju!



Dock jobbigt med hosta. Hoppas du kryar på dig snart !



kram kram

2009-11-05 @ 17:06:36
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0