Sååå tråkigt väder!!!


Nej nu gräver jag snart ner mej alltså!!
Var fasen håller solen hus?? jag behöver energi och ljuuuus! Får krupp på detta "bajsiga" höstväder nu!
Älskar den tidiga hösten då löven skiftar färg och solen skiner och förstärker varje rött löv... DÅ njuter Linda i fulla drag... Härligt!
Men detta?? Alltså ursäkta om jag gnäller men detta kan ju tillåmed få en att säcka ihop av energibrist!
NÄ, ge er ut alla och förstärk min soldans imornbitti!!!

Annars har dagarna rullat på.
Enzo har lite tjorv med sin tass och haltar lite... han brukar sällan visa smärta men nu ser man verkligen hur ont han har stackarn!
Så nu har jag börjat smörja med Aloevera i hopp om att det ska bli bättre, annars är det "farbror" docktorn som gäller hehe=)

Idag har vi varit ut till en kollege till mej som även hon har hund, en schäfer!
Vi tog en skogspromenad och hundarna for runt och lajja kalas bra.
Sen fick man i sig lite kaffe såklart hehe... vem tackar nej till en kopp kaffe efter promenaden?

Träningen går ok trots det tråkiga vädret!
Lydnad ikväll igen och jag hoppas det går bättre än förra veckan.
Igår var Linda här med Athos och Cleo, vi var ute i skogen i över 2 timmar å körde div sök.
Både Nixon och Lorenzo var super duktiga och jobbade på bra, Lorenzo har dock svårt för närsöket så därför fick han ett sådant utöver det vanliga, tillslut fatta han galopen och jobbade på bra=)
Riktigt lyckat träningstillfälle!
Så tack Linda för all peppning och goda råd!

Nä nu ska jag ta upp några köttbullar till träningen och sen ge mej iväg.
Må så gott.
Kram=)

Kommentarer
Postat av: Vevve

Mitt i natten sitter man här och kan inte sova pga hosta och efter ett vet. besök med Pepps. Kaffe är aldrig fel :)....Ja hösten är mysig, men det är så jäkla tråkigt med allt regnande.



Nä nu måste jag försöka sova lite innan nästa host attack :(....



Kram

2009-11-17 @ 23:42:58
URL: http://vevve.com
Postat av: Vevve

Tack så mycket :)

Kram

2009-11-18 @ 13:22:07
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Jaaaaaaaaaaa vad är det för pissväder vi har fått, nov går bort alltså. Vi ahde en halvtimmas sol idag kanske, då kastade jag mig ut och fotade.



Ohh har mitt lakritstroll ont i tassen, ge han en storkram.



Lycka till ikväll gumman kram

2009-11-18 @ 15:08:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Tack söt, =D det är det där närbilds objektivet =D



Kram

2009-11-18 @ 15:19:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0