Hunderi hundera!


Mina hjärtan!!!
Nixon verkligen älskar att krypa intill brorsan så han får sova nära=)
Lorenzo härdar ut en stund men sen går han iväg då han är som matte. vill ha space då man ska sussa!

Dagarna rullar på här hemma.
Nina och jag är i full gång med vardagslydnad kursen vi håller i. Redan haft hälften av tillfällena.
Alla deltagare är så otroligt duktiga och man häpnas verkligen hur stor förändring man ser vecka efter vecka!
Underbart med så ambitiösa hundförare=)

Nixon går ixå på kurs minsann!
Vi ska på tillfälle 3 ikväll.
Det går bra och han kan focusera ganska bra på mej trots 9 andra ekipage i gruppen.
Hoppas att det går lika bra ikväll hehe... men d vet man ju aldrig ;-)

Hittade en jacka idag förresten!
Wiieehooo!
Jag brukar typ leta i all evighet utan resultat, men idag gick jag bara förbi den och slog till haha!
Hej jackan lixom=)

Nä nu måste jag skiva upp lite köttfärslimpa som får stå för belönings godiset idag.
Sen iväg å kursa lite granna!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh lovely =) vad ni tutar på vad härligt =) så aktiva och duktiga. Härligt med deltagare som är ivriga och vill, vad rolit och hålla kurs då =)



Kram

2009-09-02 @ 19:09:14
Postat av: Vevve å labbarna

Hehe ser ut som Pepps & Bonzo...Bonzo kryper intill Pepps flyttar sig...Mysigt !!



Kram

2009-09-07 @ 10:49:31
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0