Inte på topp alls.


Lite nedstämd... sorgsen.
Ja... usch!
Att en sjukdom som cancer kan ta ett liv så fort... Och en sån fin människa...
Vill inte ha er sympati, inte därför jag skriver, kanske bearbetning!? Who knows!
Nä jag skall ej göra detta till ett sorgligt inlägg men mina tankar går iallafall till er...

En annan sak, jag har funderat på länge, varför skriver man vissa ord på engelska i bloggen?
Jag gör det då och då.. se bara här ovan -"who knows"... sett massor av folk som även dom gör det.
Jag menar, det svenska ordet av det engelska man skriver är tillåmed längre? Då kan det ju inte vara av slöhet man drar till med ett engelskt?
Har någon mer än jag funderat över detta? haha.

Idag har vi kurs igen.
Denna gång ska vi mötas upp i skogen och då skall kursdeltagarna få prova på sökruta, godisspår, person sök, godisträd osv... allt för att dom skall peppas till att aktivera sina hundar, och att aktivering inte alltid betyder massa förberedelser och så.
Det ska iaf bli skoj!

Nä nu ska jag göra mej iordning här.
Ha en bra dag gott folk.
Kram från mej.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ne detta med cancer är inte roligt. Det som jag reagerar mest på är att det är så vanligt idag. Vad har vi människor sysslat med? Vad har vi egentligen skapat? Myclet skrämmande när man sätter sig ner och funderar igenom saker och ting.



Kul med kurs. Är dom duktiga dina kursdeltagare?



KRAM

2009-09-13 @ 16:39:43
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Ohhh förstår dina tankar, tänker på dig vännen =(



Men haha, jaaaa jag skriver också engelska ord i bland, som levely eller Yeaah osv =)



vad roligt det låter med era kurser, =9 så sött att kika på massa vappisar in action =) kraaaaam

2009-09-13 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0