Träning idag igen=)


Bilderna från kollaget ovan är ej tagna idag... d e från olika tillfällen=) varav kortet på Lorenzo längst ner i högra hörnet har Mirre tagit=)

Idag på morgonen tog jag bilen ner till klubben för att träna lite igen=)
Vill komma igång nu på allvar faktist, Så nu krävs engagemang minsann! Haha!

Nåväl, vi börjar som vanligt med rastnings runda.
Sen träna jag Nixon först och Lorenzo sitter passiv i samma hage.
Värmer upp med linförighet med alla svängar och mycket belöning... resultatet... en pigg och kontaktsökande Nixon=)
Körde hoppet (shk) med bollbelöning framåt, han sackar inte efter lika mycket så jag tror att bollen har effekt!

Sen bytte jag hund och börja på samma vis med Lorenzo, men han var dock inte lika taggad som sist...
Vet inte om det var för varmt och han blev loj... men men, han va med helt okej iaf!
Körde vändningar på stället då han haft lite tjorv med höger-halt och kommit på tok för långt ut, men nu kom han fint och rätt så snabb för att vara Lorenzo ;-)
Ställandet på stället (shk) gick oxå fint nu, sist satte han sig innan han ställde sig... (inte bra) haha. Men nu kom han snyggt på en gång, skutta upp vid första komandot!

Körde inkallning med båda (var och en för sig såklart), med focus på farten.
Sket i avslutet helt denna gång=)

Sen avslutade jag med en plats ihop.
La dem och gick ifrån, gick fram och belönade sen stallde jag mej på nytt ställe (alla väderstrecken), belönade var gång jag bytte ställe.
Dom låg fint och hade inga tendenser att resa sig även då jag stod bakom dem!

Just nu så är Per iväg till Jesper där de repar inför torsdag då dom ska spela för Bert Karlsson nere i skara=)
Jag sitter här och ska strax platta håret=)
Sen blire en sväng till malmköping å knalla runt på marknaden.

Ha en fin dag gott folk=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mirre

Sidär ja var visst jag agerande fotograf i detta kollage hehe. Fint kollage med fina bilder. Vad skoj att det går så bra trots att Lorris var lite loj. Men det var ju bara i början. Superduktiga är ni =D



Hoppas att ni hade det kul på marknaden

kramar

2010-08-01 @ 21:19:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vad roligt att det går så bra med träningen. Ser riktigt bra ut med på korten. Kul att du får upp farten och kontakten på dem. Ser ju mycket bättre ut då :)



Tränar du inför start med lill killen? :)

2010-08-02 @ 08:33:27
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Ja tack snälla för pratstunden var såå trevligt, fick jag min ASKdos =D. Behövde jag efter en hemsk dag =D.



Ohh han är så töttis, han ligger vid mina fötter och sneglar på dig nu ;).



Saknar er

kram, hoppas att jag får vara ifred från sniffande öron(internet) sådär haha

kram

2010-08-02 @ 21:51:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Javisst är han vacker snyggingen =D ja NEJ TACK sniffande typer besparas mig gärna haha



Måste ta tag i det, skratt



kraaaaaaaaaaaam

2010-08-02 @ 22:47:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0