Börjar komma tillbaka



Börjar känna mej lite motiverad till bloggen igen...
haft uppehåll en tid nu juh... många av er vet varför andra inte, mer än att min mamma är sjuk.
dock går det sakta framåt nu och mina tummar hålls hårt hela tiden så de är näst intill blåa nu haha=)

Rotade fram min gamla lilla digitalkamera i mina gömmor, bilderna ovan är tagna med den och inte gjorda något med då jag inte har redigerar program på denna dator jag sitter på nu=)
Men vad spelar det för roll eg? haha!
Vill bara visa hur gött vi haft det hihi=)
Igår låg vi nämligen ute på detta skär mitt ute på sjön och hade det skapligt skönt!
det var jag, Per, pappa, micke, Ella, Nina och hundarna Lorenzo, Nixon, Isa och Dennis.
Vid ett tillfälle hade någon gått iland på andra sidan av skäret och genom lilla skogen kom en hund in i våran "flock"!? Men det hela gick bra då våra hundar luktade lite på den "nya" sen var det bra.
Tycker däremot att det var dåligt gjort av ägaren att ej komma fram och fråga om det gick bra lixom!?
Det hör väl ändå till då ens hund sticker iväg så där?
Nåväl.
i 5 timmar låg vi ute och solade och badade medans hundarna fick utlopp för all energi haha.
Pappas båt gav upp så vi fick bli bogserade av brorsan och Ella haha, men det gick fiint=)
För första gången brännde jag men inte ens haha, blidde bara brun minsann=) Så där ser man hur viktigt det är att smörja in sig=)

Vi har köpt ny bil föresten, eller ny och ny, ny för oss ;-)
En audi.
jätte fiiiin.
samt lite mer körglädje än i forden hihi=)

Nehe nu ska jag sätta mej i skuggan med en bok och bara slöa=)
Gillart!!
sa jag föresten att jag har semesteeeeeer?? *skratt*.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Fina bilder =D, skönt att åka ut med båt =D. Vem är Ella??. Näee badade ej, kan ej just nu =D, typiskt att få lingonveckan i denna värme =D



Skönt att det går framåt med din mamma fastän det går sakta. Hälsa henne så gott



kram

2010-07-04 @ 11:45:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Klart vi vill ha besök, men vi har ju båda varit sjuka och det är ju Fredrik som segar och ej hör med pappsen =D.



Inte nu till veckan, men veckan efter verkar jag ha mindre jobb =D. Kan ni någon dag då?



Kram kram

2010-07-04 @ 13:41:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Näee inte alls omständigt, klart att vi kan vara här. Men tycker det vore skönare att vara där, var så bara =D.



Inte nu på lördag men nästa då?



kram

2010-07-04 @ 13:50:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

ber om ursäkt om vi inte verkat velat ha hit er, det har varit lite mycket nu bara med jobb och sjukdom och sådant att allt annat hamnat åt sidan. har inte varit meningen eller med flit



kram, du vet att jag gärna vill träffa er

2010-07-04 @ 13:53:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Gottegris har du semester, jaja jag har bara 2 kvällar kvar sen har jag det också ;). Kul med "ny" bil.

Kram

2010-07-05 @ 09:45:50
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre - en dalkullas vardag

Tackar, tackar, söt du är =D. Ja näee inte längre än så, man ska vara lite trött fortfarande då man vilat så man somnar sedan haha

kramar

2010-07-06 @ 19:26:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0