Ny dag, nya sysslor


Nya sysslan för igår och idag är att vara telefonsvarare minsann!
Ska sälja gamla bilen och telefonen ringer med jämna mellanrum=) Verkligen kul och jag hoppas den blir såld inom kort=)
Då tänkte jag byta upp mej lite på kamerafronten faktist... har 3 olika modeller jag funderar på... var inne lite på att prova helt nytt märke men känner att jag gillar canon för mycket för att byta bort det hihi!
Samt att jag har 2 objektiv som jag tok gillar och vill behålla till nya kameran. Däremot då jag säljer min gamla skickar jag nog med 18-55 objektivet, använder det aldrig ändå!
Kul kul med lite förnyelse=)

Idag då jag och pappa (och moster) var in till mamma så la hon fram önskemål om att få träffa "sina" hundar (dvs Lorenzo och NIxon) haha, ja mamma ser dem som delvis sina *skratt*, jag sa åt henne att hon fick vänster bakben på varje hund hahah!
Så imorn då vi åker in till mamma så ska hundarna få följa med och mamma ska få komma ner till entren och träffa dem en stund=)
Hon blev så glad då hon hörde det hihi.
Min älskade fina mamma!
Min kämpe!!!

Nehe, dags för annat.
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej =D, ohh nyfiken vilka modeller du funderar på, EOS 7D? vilka var det mer då? Vilka andra modeller var du sugen på, nyfiken i en sturt hehe.



Ohh vad rart med din mamma, såååå sött =D. Vad glad hon ska bli då hon får se dem, snuffsan



Kram till er

2010-07-07 @ 13:34:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Mycket gott =D



Lycka te med forden =D

kramar

2010-07-07 @ 22:15:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Å så mysigt och roligt att hon ska få träffa "sina hundar" :). Här är det mormors killar (min mamma) som dom kallas.

Kram

2010-07-08 @ 12:49:36
URL: http://vevve.com
Postat av: Pernilla

vad har hänt med din mamma?

2010-07-09 @ 12:18:25
Postat av: Kristin

Åh vad roligt för lilla mamma att få träffa dem. Sånt är ju jätte viktigt och brukar alltid ha en positiv inverkan i tillfrisknandet :)



Hoppas ni får en underbar helg!



Kram kram

2010-07-09 @ 14:32:39
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0