Ösregn


Vaknade på här på jobbet nyss... utanför vrääker regnet ner!!
Hörde redan  i natt att det smattrade mot fönstret, mysigt? javisst men sov dåligt för det väsnades liite väl för mycket haha!
Plus att jag kom hit i linne och barfota i sandaler haha.
fint att gå ut i det sen, iof bara till bilen men lär nog bli blöt som tusan ändå haha!

första året sen vi hämta Lorezo som jag ej anmält till himelstalund i augusti...
Känns trist då jag tycker att den utställningen är väldigt mysig samt har det varit lite tradition att åka dit.
Men i år hinns den inte med...
Per kör folkrace tävling då som jag gärna vill se.
samt så har vingåkers hundklubb lydnads tävling i SHK-regi samma dag osm labbarna ställs i himelstalund...
Valde att tävla i vingåker ist=)
Nixon skulle ändå bara få en 2a i öppenklass... däremot tror jag Lorenzo skulle kunna gå riktigt bra... hm...
Måste kika efter någon annan att åka på hihi=)

Nehe nu ska ja dricka upp kaffet, sen kommer strax morgon personal=)
ha en bra regnig dag=)
kram


Kommentarer
Postat av: Vevve

Det tror jag nog ni kan köpa (extra korg).

Ösregn här nu också, hoppas minsann det går över tills ikväll, jag och en kompis ska ut och festa lite. Det är Helsingborgs festivalen denna helg. Tur du inte behöver cykla hem då ;)

Kram

2010-07-30 @ 09:28:32
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Ohh vad great, kommer gå suveränt på eran klubbdag =D. Synd att inte det vart den utställningen, men det var ju rimliga skäl varför ni inte åkte ju =D



Kramar, så fiin bild

2010-07-31 @ 11:23:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0