Sommar sommar sommar....


Tjoho vad varmt sverige är!!! Haha!
Eller jag vet inte om jag ska skratta eller gråta faktist... Inne är det som bastu, ute är den som 2 bastusar *asg*... typ ingen human värme.
Skulle behöva lite åska och regn så det blev lite lättare luft ute åt minstonne... hum hum!
Men inte imorn haha för då ska vi ut på sjön med båten en heldag=) HÄRLIGT!

Bestämt mej för att köpa ny kamera iaf nu=)
Det blir med största sanolikhet en Canon EOS 550D... har näääästan bestämt mej helt för den och jag tror den kommer passa mej som handen i handsken=)
MEN kruxet är att kameran är slutsåld överallt!? Jag som vill ha nununu ;-)
Måste vara en poppis kamera eftersom den är restnoterad överallt.
Jaja... ja sitter ju inte i sjön eg.

Nehe nu ska ja badda av mej lite... eller ställa mej i hundarnas pool å svalka fossingarna haha.
VARMA och pustiga kramar från Vingåker=)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Tjusigt, se där vad du fixat =D. Tror också att den kommer passa dig perfa =D. SÅ var det med min D90 med då jag skulle köpa att den var slut överallt, hehe så jag fick sätta mig i kö =D. Förstår din iver, hehe.



Ja du det är för hett, skratt

Kramar

2010-07-12 @ 17:23:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0