I sömnen...

länge sen jag gick upp så här tidigt nu... höll på att hoppa ur sängen då mobilen ringde å ville att jag skulle vakna... Bahh! jaja... jisses amalia vad jag ville sova vidare.
Men icke.
Nu är vardagen här och allt som kommer med den!
Idag blire jobba mellan 7-16, likaså imorn.
Men ändå lite mjukstart med kort vecka som första vecka efter semester... lite positivt haha!
Nästa vecka drar hundklubben igång med kurserna oxå, ska bli skoj å se hur min och Ninas nya grupp är och hur deras framsteg kommer visas=)
Alltid lika spännande med nya människor samtidigt som det är pirrigt och nervöst hihi=)
Nehe, nu ska jag gå å leta efter mitt huvud... tror jag la de här någonstans... hmm...
Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Trevlig helg gumms

2011-08-19 @ 20:34:44
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0